Дейност на Комисията

Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.

Посетители онлайн

В момента има 46 посетителя в сайта

Анкета

Как оценявате работата на Комисията
 

signali4

Начало Новини Прессъобщения Анализ и оценка на резултатите от проведената анкета за обратна връзка

Анализ и оценка на резултатите от проведената анкета за обратна връзка

За поредна година КПНРО проведе анкета за обратна връзка с регистрираните одитори, предоставящи услуги на предприятия с дейност от обществен интерес за    2012 г., след приключване на проверките за контрол върху качеството.
Целта на анкетата беше да се погледне инспекционната дейност през погледа на проверяваните одитори като се идентифицират проблемните области и се дадат предложения за подобряване работата по отношение на проверките, извършвани от инспектори на комисията.
Анкетата съдържаше въпроси относно изпълнените процедури при извършване на проверките; обосноваността на заключенията на проверяващия екип; полезността на дадените препоръки и съответствието им с професионалните стандарти и ЗНФО и т.н.
Въпросите бяха изпратени по електронна поща до всички 62 регистрирани одитора и СОП от плана за проверки. За съжаление, отговори се получиха от 28 от тях, което е 45 на сто.


Какви изводи могат да се формулират  след извършения анализ на информацията от анкетата?
1. Повишава се доверието към надзорния орган.
Прави впечатление, че по-голяма част от анкетираните са се легитимирали с номер на СОП или РО, което не е задължително изискване. Това означава, че няма притеснение  да изразят едно по-критично мнение към проверяващите.
2. Подобрява се комуникацията по време на проверките между одитори и инспектори.
Всички анкетирани посочват, че ръководителите на екипи са обсъждали предварителните резултати от проверките, разяснили са заключенията и възможните основни причини за констатираните пропуски. Всички считат, че е дадено адекватно време за отговор на заключенията, както и че същите са подкрепени с достатъчно доказателства. В отговорите на 26 от анкетираните е посочено, че са имали възможност да обсъдят с екипите и допълнителни проблеми в работата си.
3. Като цяло, налице е удовлетвореност от начина на изпълнение на проверките, както и по отношение на заключенията.
Отговорите на анкетираните показват, че 24 от тях са напълно доволни от начина на изпълнение, 3 от тях са по-скоро доволни, а един е по-скоро недоволен. По отношение на обективността на заключенията, 25 отговарят, че са напълно обективни, а трима, че са по-скоро обективни.
4. Налице е мнение, че крайните решения на комисията са обективни. На този въпрос са отговорили 25 анкетирани.
5. Необходимо е да се предприемат действия по подобряване работата и поведението на членовете на проверяващите екипи.
Оценката на анкетираните е разнопосочна. От тях 24 считат, че инспекторите са обективни, 21 - че са конструктивни, 18 - че са професионално компетентни, 26 - че са внимателни.
В тази връзка анкетираните дават препоръки – да се използва рисково-базирания подход при определяне на извадката от ангажименти; в обема на извадката да присъстват само дружества със значителен обем дейност; при проверката на индивидуални практики да се избират индивидуални ангажименти, а не такива, изпълнени съвместно; инспекторите да бъдат по-диалогични и по-толерантни, да повишават своята компетентност и да не подхождат „буквоядски” при проверките.
6. Необходимо е подобряване на въпросниците.
Анкетираните посочват, че в тях има повторения и неясноти, отделни части от тях се отнасят до рядко приложими области, напр. Провизии.
Информацията от анкетата е особено полезна за КПНРО. С резултатите и изводите от нея бяха запознати всички членове на комисията, които с решение задължиха председателя да осъществи необходимата комуникация с ИДЕС с оглед предприемане на действия за усъвършенстване на инструментариума и методологията на инспекционната дейност, в съответствие с направените в анкетата предложения.
 Благодаря на всички, които се отнесоха с необходимото разбиране и попълниха анкетата за обратна връзка.

common

Комисията за публичен надзор над регистрираните одитори е създадена в съответствие с изискванията на Директива 2006/43/ЕО

Връзка с нас

1000 София
ул. Сердика 22 ет. 7
тел.: +3592 983 55 39
факс: +3592 983 13 85
office@cposa.bg

 

ns-narodnosyb

Брояч на посещения

610144
ДнесДнес508
ВчераВчера668
Тази седмицаТази седмица2551
Този месецТози месец10584
ВсичкоВсичко610144