Дейност на Комисията

Болезни глаз у человека. Известные болезни глаз лечение. Болезни глаз симптомы. Лечение простуды в домашних условиях. Самое быстрое лечение простуды. Простуда лечение лекарства. Хороший стоматолог отзывы. Самый добрый стоматолог отзывы. Ассоциация стоматологов отзывы. Занятия йогой дома. Быстрая йога для начинающих дома. Как правильно заниматься йогой дома. Обертывание в домашних условиях. Быстрое обертывание живота в домашних условиях. Обертывание в домашних условиях рецепты. Наборы спортивного питания. Вкусная спортивное питание для набора массы. Спортивное питание оптом. Как избавиться от перхоти. Хороший шампунь от перхоти отзывы. Как избавиться от перхоти навсегда. Зеленый чай для похудения. Главные свойства зеленого чая. Можно ли пить зеленый чай.

Посетители онлайн

В момента има 20 посетителя в сайта

Анкета

Как оценявате работата на Комисията
 

signali4

Начало Новини Прессъобщения Анализ и оценка на резултатите от проведената анкета за обратна връзка

Анализ и оценка на резултатите от проведената анкета за обратна връзка

За поредна година КПНРО проведе анкета за обратна връзка с регистрираните одитори, предоставящи услуги на предприятия с дейност от обществен интерес за    2012 г., след приключване на проверките за контрол върху качеството.
Целта на анкетата беше да се погледне инспекционната дейност през погледа на проверяваните одитори като се идентифицират проблемните области и се дадат предложения за подобряване работата по отношение на проверките, извършвани от инспектори на комисията.
Анкетата съдържаше въпроси относно изпълнените процедури при извършване на проверките; обосноваността на заключенията на проверяващия екип; полезността на дадените препоръки и съответствието им с професионалните стандарти и ЗНФО и т.н.
Въпросите бяха изпратени по електронна поща до всички 62 регистрирани одитора и СОП от плана за проверки. За съжаление, отговори се получиха от 28 от тях, което е 45 на сто.


Какви изводи могат да се формулират  след извършения анализ на информацията от анкетата?
1. Повишава се доверието към надзорния орган.
Прави впечатление, че по-голяма част от анкетираните са се легитимирали с номер на СОП или РО, което не е задължително изискване. Това означава, че няма притеснение  да изразят едно по-критично мнение към проверяващите.
2. Подобрява се комуникацията по време на проверките между одитори и инспектори.
Всички анкетирани посочват, че ръководителите на екипи са обсъждали предварителните резултати от проверките, разяснили са заключенията и възможните основни причини за констатираните пропуски. Всички считат, че е дадено адекватно време за отговор на заключенията, както и че същите са подкрепени с достатъчно доказателства. В отговорите на 26 от анкетираните е посочено, че са имали възможност да обсъдят с екипите и допълнителни проблеми в работата си.
3. Като цяло, налице е удовлетвореност от начина на изпълнение на проверките, както и по отношение на заключенията.
Отговорите на анкетираните показват, че 24 от тях са напълно доволни от начина на изпълнение, 3 от тях са по-скоро доволни, а един е по-скоро недоволен. По отношение на обективността на заключенията, 25 отговарят, че са напълно обективни, а трима, че са по-скоро обективни.
4. Налице е мнение, че крайните решения на комисията са обективни. На този въпрос са отговорили 25 анкетирани.
5. Необходимо е да се предприемат действия по подобряване работата и поведението на членовете на проверяващите екипи.
Оценката на анкетираните е разнопосочна. От тях 24 считат, че инспекторите са обективни, 21 - че са конструктивни, 18 - че са професионално компетентни, 26 - че са внимателни.
В тази връзка анкетираните дават препоръки – да се използва рисково-базирания подход при определяне на извадката от ангажименти; в обема на извадката да присъстват само дружества със значителен обем дейност; при проверката на индивидуални практики да се избират индивидуални ангажименти, а не такива, изпълнени съвместно; инспекторите да бъдат по-диалогични и по-толерантни, да повишават своята компетентност и да не подхождат „буквоядски” при проверките.
6. Необходимо е подобряване на въпросниците.
Анкетираните посочват, че в тях има повторения и неясноти, отделни части от тях се отнасят до рядко приложими области, напр. Провизии.
Информацията от анкетата е особено полезна за КПНРО. С резултатите и изводите от нея бяха запознати всички членове на комисията, които с решение задължиха председателя да осъществи необходимата комуникация с ИДЕС с оглед предприемане на действия за усъвършенстване на инструментариума и методологията на инспекционната дейност, в съответствие с направените в анкетата предложения.
 Благодаря на всички, които се отнесоха с необходимото разбиране и попълниха анкетата за обратна връзка.

common

Комисията за публичен надзор над регистрираните одитори е създадена в съответствие с изискванията на Директива 2006/43/ЕО

Връзка с нас

1000 София
ул. Сердика 22 ет. 7
тел.: +3592 983 55 39
факс: +3592 983 13 85
office@cposa.bg

 

ns-narodnosyb

Брояч на посещения

838680
ДнесДнес155
ВчераВчера705
Тази седмицаТази седмица5017
Този месецТози месец13776
ВсичкоВсичко838680